2013/08/14

Amerikka kutsuu

Tänään oli viiminen kokonainen päivä Suomessa, kotona. Sukulaiset kävi eilen meillä sekä näin Juliaa ja tän päivän vietin lemppari tyttöjen seurassa. Monien halausten, kyynelten ja 'hyvästien' jälkeen tajusin viimein, että nyt on mun vuoro lähteä. Lento lähtee aamulla 8 aikaan ja lentokentällä täytyy olla pari tuntia ennen sitä. Sillon nään muutkin suomalais vaihtarit, jotka lentää mun kans samalla lennolla New Yorkiin. En malta oottaa!! Nyt meen tekemään viel viimiset tarkastukset, että mulla on varmasti kaikki tarvittavat paperit mukana. Kuulette musta seuraavan kerran viikonlopun jälkeen, kun oon saapunu isäntäperheen luo, joten heipat siihen asti!!

4 comments:

  1. Ihania kuvia! :-)

    tuuliemiliaa.blogspot.fi

    ReplyDelete
  2. haha en tiiä huomaatko tätä kommentia enää :D mutta mistä tollasen lipun löysit?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mun täti on lähettäny sen mulle jenkeistä, mut tollasen saa varmasti tilattuu jostain netistä luulisin :-)

      Delete

Thanks for leaving your comment :-)