2013/12/13

Friday 13th

Onpa aika kulunu taas ihan hurjan nopeesti enkä oo pahemmin kerinny tänne puolelle päivittään kuulumisia. Tänään venytin mun herätyskellon torkkua taas aavistuksen verran eteenpäi ja heräsin 15min ennen kouluun lähtöä. Koulu alkaa täällä ihan liian aikasin; 7 ja autossa pitää olla 6.30. En siis yhtään pistä pahitteeks, että ens viikon jälkeen alkaa kauan odotettu joululoma, joka tietää mulle pidempiä yöunia. Ehkä tän vuoden jälkeen osaa sitten arvostaa niit Suomen kouluaamuja hieman paremmin!! Tänään meillä ei ollu flag football harkkoja, joten tulin suoraan koulusta kotiin Savannah:n kyydillä. Savannah on mun naapuri ja asuu alle 10min kävelymatkan päässä meijän talosta ja nyt Melissan muutettua toiseen perheeseen oon alkanu viettää enemmän aikaa Savannah:n kanssa. Tänään päädyttiinkin meijän asuinalueen läheisille vuorille kattomaan Las Vegasin maisemia ja nauttimaan auringonpaisteesta. Noilta vuorilta näkee päiväsaikaan lähes koko Vegasin ja illalla maisemat on entistä hienommat, kun kaikki valot palaa aina Vegasin toiselle puolelle saakka. Loppupäivän oon vaan laiskotellu kotona kattoen vikatkin jaksot pll:n tokasta tuottarikaudesta.. oon taas saanu yhden uuden telkkarisarjan koukuttavien sarjojen listaan. Väsymys alkaa painamaan päälle, joten tää tyttö lähtee nyt nukkumaan. Viimisten sekä tulevien viikkojen kuulumisia tuun jakamaan tänne taas joku toinen kerta :-)

2 comments:

  1. wau mitä maisemia :-)

    ReplyDelete
  2. Miksi Melissa muutti toiseen perheeseen? Ymmärän jos et voi sanoa sitä, jos oli jokin henkilökohtainen syy... Ja aivan upeita kuvia, olet todella kaunis! :)

    ReplyDelete

Thanks for leaving your comment :-)