2014/01/05

Uusia tuulia ja California L0V3

Mulla on yks aika iso sekä uutta suuntaa mun vaihtovuodelle antava asia jaettavana myös teille lukijoille, josta oon kotiväkeä pitänyt hyvin ajantasalla. En oo siis aikasemmin halunnu tästä kirjottaa, koska odotin tälle sopvaa ajankohtaa ja nyt oiskin aika raapasta tän asian pintaa vähän paremmin. Joulun alla tapahtu jotain, mitä en ollut koskaan kuvitellu tapahtuvan mun vaihtovuoden aikana, mutta niin vaan kävi, että päädyin vaihtamaan mun isäntäperhettä. Kuten mun aluevalvojakin mulle totesi, perheenvaihto tapahtu ehkä huonoimpaan mahdolliseen aikaan vuodesta, sillä ihmisillä oli jo lomasuunnitelmia ja uuden perheen etsintä tuli hankaloittumaan sen myötä. Ajankohdasta huolimatta kaikesta selvittiin hyvillä mielin; lähdin vanhan isäntäperheen luota hyvissä väleissä ja me pidetään edelleen yhteyttä, vietin ihanan joulun mun super ihanan aluevalvojan luona ja sain uuden perheen pari päivää joulun jälkeen, jossa oon viihtyny tosi hyvin! Uuden perheen myötä ja uudessa kodissa kahden vietetyn yön jälkeen löysin itteni jälleen Californiasta. Tykkään tosta paikasta ihan liikaa ja se fiilis, kun sä siellä oot on jotain ihan mahtavaa, joka jokaisen pitäis päästä kokemaan. En ois siis parempaa alotusta voinu uuden perheen kanssa pyytää ja viikonlopun mittaset California reissut on aina enemmän kun tervetulleita!

Vielä asiasta kukkaruukkuun - välillä musta tuntuu, että oon maailman surkein sekä myös maailman hitain blogin päivittäjä ja halunki kiittää teitä ihania lukijoita, jotka ootte mun vaihtovuotta lähteneet seuraamaan, siitä että ootte jaksanu olla hyvin kärsivällisiä tän mun postaustahdin suhteen sekä kaikista niistä kommenteista, mitä te ootte kommenttiboksiin jättäneet!!:-) Pienikin kommentti piristää päivää kummasti ja antaa hieman lisämotivaatiota blogin päivittämiseen. Nyt uuden vuoden myötä mulla on ajatuksissa vähän erilaista postausta seuraavaksi kerraksi, mutta siitä lisää sitten ens kerralla!!

4 comments:

  1. Aivan upeita kuvia! Oon pikkasen kade....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :-) ja voi ei älä oo..

      Delete
  2. Liian ihanan näköstä !! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielä ihanampi paikan päällä ;p <3

      Delete

Thanks for leaving your comment :-)